28.9.10

part time badanacılık yapıyorum. kendi evimi boyadım dün. mahallemizdeki deli kadın ve kızını gördüm sanırım. belki de onlar değildir ama bence onlardı, deli gibilerdi. göz süzsem sataşıcak gibi duruyolar çünkü. ama niye göz süzeyim ki, asla göz süzmem. pencerem çok komik bi yere bakıyo. neresi tam anlatamam belki çünkü türkçem kıt olabilir o manzarayı anlatma konusunda. manzara dediysem teraslı katlı bi evim yok boğazı kesen. boğazkesen. şapşal komikli şeyleri bazen öpesim geliyo. böyle kandan candan bişey olsa mesela evime alır beslerim heralde. mahalle diyodum. yeni mahallemde şu güne kadar hiç olmadığı kadar çocuk var, yağmur gibi yağmışlar. ve evet hepsinin aklı evvel, buna and içerim. bi tanesi anne tırmandın mı diye çığlıklar atıyodu az önce ve ben hayatımda ilk kez duydum bu cümleyi. ve şu yazıyı okuyanların %94.6 sı da daha önce duymamıştır, i bet.daha ne cümleler duyucam belki. içimdeki topunuzu keserim ninesini durduramıyorum doslar, veledlerin topu bizim bahçemsiye kaçtığında pencereyi açıp çocuklara güldüm, topunuzu keserime level level yaklaşıyorum bence. topunuzu keserim chapter 1 has been completed doslar. belki de hepsi potansiyel aynştayndır, ben hiç bi boktan anlamayan aptalımdır ama o anne nereye tırmanıyo görmek isterdim. zira tam tırmanmalık yerlerde oturuyorum. manzara, çok garip anlatsam da kimse hayalinde canlandıramaz bence, bir gün uslu çocuk olursanız da yolunuz buraya düşerse manzarettemi görürseniz siz de kimseye anlatamazsınızdır bence. mesela kaldırım var, çok ilginç değil mi. değil. ilginç yanı şu ki, kaldırım odamdaki balkondan yukarda. balkonumun hemen yan duvarındaki penceremin altında iki kat daha daire var ama. ve manzaram, let me try, ağaçlı bi yere bakıyo yukarı bakınca hafiften gerizekalı mahalle çocuklarının ortada kuyu var yandan geş oynadıkları yolu görüyorum, parmaklık gibi şey var yolun kenarında ve aşağıda ağaçlar, bahçemsi bişey ve yukarda da ben falan, mama tried. duvarım demiştim. bu arada berlin duvarında resmen adımın yazdığını şurdan açıklıyorum. wall de melikşah yazmış görglülü. duvarım. şurdan burdan yürüttüğüm posterler var, bi gün çivi çakmayı öğrenirsem güzel günler göreceğiz. ama çok güzel badanacılık örneği sergiledim. iki duvar mor iki duvar şampanya rengi. param olursa lacivert boya istiyorum. çünkü lacivert çok güzel. olmazsa doğumgünümün yaklaştığını bilin. yandaki kutucukta yazan güne çok var demeyin, sayılı gün çobuk geçer. aslında diyeceğim çok şey var, ama şuan dışarı çıkmam lazım gelmekte. işbu yazı aslında hiç okunmasa da olur aslında, kaydadeğmez. işbu da bana küçüklüğümden beri işte bu ahanda bu der gibi geliyo. belki de gerşekten öyledir. senle konuşuyomuşum gibi hissettim şunları yazarken. neyse bu kadar.

Hiç yorum yok: