12.9.10

melik dream. dreamboat queen.

meraba canım okuyucu, okuyomuş gibi yapıyıcı, yapmıyomuş gibi okuyucu.
sana da meraba güzel çiçek, elleri kolları kınalı adam.
ve sana da kafasının üstünde bulut olan.

herkesin birbirinin nabzını tuttuğu şu günlerde ben de halkımın nabzını bi yoklamak istiyorum. referandum havasında bir anket yapıyorum izninizle.
şöyle ki; hiçbir baskı altında bırakılmadan kendi hür iradenizle oy kullanabileceğiniz bir soru soruyorum. şuraya kadar okuduğunuza göre, üşenmeyip bir tık bloggerlık ya da gagarinerlık hakkınızı kullanmanızı istiyorum:


bana her gün bayram mıdır?


oylama herhangi kar amacı gütmemekle birlikte doğumgünümde son bulacaktır. şerbet dağıtımı için oy kullanan herkesi hisarüstüne beklemekteyim.

hadi bakalım.
orhan pamuk eller cebesoy.

6 yorum:

uçan hollandalı. dedi ki...

ilk oy benden. evet dedim.

etjsrr dedi ki...

şizofren hatun ben de evet dedim ama boykot bence.

etjsrr dedi ki...

yetmez ama evet!!

uçan hollandalı. dedi ki...

boykot etmeyin lan anayasa mı değiştiriyom amk adam gibi soru sorduk.

ayranınız yok içmeye tasla gidiyonuz sıçmaya.

gia dedi ki...

tahtirevanla gidiyoz. ben hayırcıyım ama sana evet dicem.

uçan hollandalı. dedi ki...

bana hayır diyemiyceğini biliyodum. dayanılmaz kadınım ben ama ben de aşık oldum demişler.